Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Ενσυνείδητη ΔΙΑ - κριση



Η χαρά και η θλίψη όλων των συν-αισθημάτων δεν ανήκει σε Εμάς. Είναι γνώρισμα των ελαττωμάτων που είναι κυρίαρχα μέσα μας. Κάθε πράξη που τελείται τους δίνει το γνώρισμα της χαράς όταν τα θρέφεις ή της λύπης όταν τα θίγεις! Η Ψυχή είναι αθέατος θεατής της δράσης μας.
Φωνάζει απελπισμένα να ακουστεί μέσα από τα πέπλα του εφήμερου, μα δεν ακούμε την Φωνή της ,
παρά μόνο σαν βοτσαλάκι που το χτυπάει το κύμα ταξιδεύει για να βρει τον προορισμό της!!!

Σε έναν κόσμο που βασιλεύει η διττότητα είναι προφανές ότι θα υπάρχει η έννοια της διάκρισης , της σύγκρισης και του διαχωρισμού των πραγμάτων.





Υπάρχουν δύο είδη διάκρισης !!!

1. Διάκριση εν αγνοία

2. Ενσυνείδητη ΔΙΑ-κριση

Η διάκριση εν αγνοία με μαθηματικό τρόπο οδηγεί στον εγωισμό, την ματαιοδοξία, τον φανατισμό και την ανευθυνότητα. Η διάκριση εν αγνοία είναι φυσικό επακόλουθο του ότι είμαστε απόλυτα ελεγχόμενοι από το εγώ και τα παιδιά του (ελαττώματα)!!
Όμως , το εγώ είναι τα δεσμά που μας κρατάνε στον διαχωρισμό, την διαμάχη και την αντιπαλότητα!!
Πώς θα μπορούσαμε να τα χαλιναγωγήσουμε και να τα διαλύσουμε;;

Η Ενσυνείδητη ΔΙΑ-κριση οδηγεί στην ΖΕΥ-ξη των αντιθέτων!!! Με την Ενσυνείδητη ΔΙΑ-κριση επέρχεται η πολυπόθητη ΖΕΥ-ξη όλων των θεάσεων κι αυτό μας οδηγεί στην Απόλυτη Ισορροπία , της οποίας προάγγελος είναι η Ακεραιότητα!!! Η Ακεραιότητα στην ουσία είναι η μη προθυμία για κρίση , διαχωρισμό , που οδηγεί στην πλήρως ενοποιημένη Αλήθεια της Φύσης!!! Μέσα από την Απόλυτη Ισορροπία λουζόμαστε το Ένα και Μοναδικό Αληθινό Αίσθημα , αυτό της Αγάπης !!!

Μέσα από την δράση επέρχεται η έννοια της κατανόησης των όποιων θεάσεων έχουμε και μέσω της κατανόησης δεχόμαστε το γνώρισμα της επίγνωσης του πράττειν .
Με την βοήθεια της επίγνωσης εισερχόμαστε στον Αυθεντικό κόσμο της Μετουσίωσης ,
μέσω της οποίας οδηγούμαστε στην Απολυτότητα της Ακινησίας που είναι ο μόνος τρόπος για να παρακάμψουμε τον Νόμο (Κάρμα)!!!

Η Ανώτερη έννοια της πράξης είναι στο Πεδίο της Ακινησίας!!!
Η Ακινησία μεταφράζεται σε δύο επίπεδα:
Στις μη επιθυμίες στο επιφανειακό και στην Αγνότητα των προθέσεων στο Ουσιαστικό!!!

Αυτή η επίγνωση μας βοηθάει να χτίσουμε την Αγνότητα μέσα μας , που την κατάλληλη στιγμή θα λάβει το Χρίσμα της Άφθαρτης Προμήθειας Φλόγας , η οποία κάνει την Θεία Θυσία να εισέλθει στην Νομοτέλεια της Δράσης-Αντίδρασης με σκοπό να την Ακινητοποιήσει μέσω της Θείας Ισορροπίας !!!
Η Ενσυνείδητη ΔΙΑ-κριση επέρχεται μόνο μέσω της Άφθαρτης Προμήθειας Φλόγας , η Θυσία της οποίας είναι να κατέλθει στο σκοτάδι και να το Φωτίσει !!!

Η έννοια της Θυσίας είναι μείζον προϋπόθεση για την πορεία μας! Εδώ, στον κόσμο των εγκλημάτων, Θυσία είναι να αποδεχτείς με υπευθυνότητα τα πεπραγμένα σου με την επίγνωση του μαθήματος και της Δύναμης που σου προσδίδουν αυτά! Έτσι Ηρωοποιείται το Πνεύμα μας και διαμέσου της Ηρωοποίησης καλούμε την Χριστική Άφθαρτη Φλόγα να κάψει τα δεσμά μας.
Ο φυγόπονος δεν έχει την χαρά της Θυσίας αλλά της επανάληψης! Πώς θα Θυσιαστεί το Άφθαρτο αν πρώτα εμείς δεν έχουμε την δύναμη να θυσιάσουμε τον εαυτό μας;; Μέσα από τα δαιδαλώδη πεδία του νου καλούμαστε να ΔΙΑ-κρίνουμε Ενσυνείδητα όλα αυτά που μας κρατούν δέσμιους των παθών και των επιθυμιών μας .

Εκεί ενυπάρχει η Δημιουργική θλίψη της μετατροπής των ελαττωμάτων σε Αρετές. Η Δημιουργική θλίψη είναι το γνώρισμα του Μεγάλου Έργου που συμβαίνει στο εσώτερο μας , είναι η θλίψη των ελαττωμάτων που θρηνούν την απουσία τους από την δράση!!! Μόνο μέσα από την Δημιουργική θλίψη επέρχεται η Αληθινή και Ολοκληρωτική Κάθαρση!!! Όλα τα άλλα αποτελούν απλά και μόνο βαρύγδουπες θεωρίες, όπως άλλωστε και η ζωή μας είναι από μόνη της μια θεωρία, γι`αυτό και συνεχώς ανατρέπεται …

Μόνο το Άφθαρτο μπορεί να Μετουσιώσει το φθαρτό σε Ζωή !!!
Μέσα από την Ενσυνείδητη ΔΙΆ-κριση λαμβάνουμε το Αίσθημα της Υπευθυνότητας για να επέλθει η πολυπόθητη ΖΕΎ-ξη του Όλου σε ΈΝΑ !!!
Μόνο μέσα στο ΈΝΑ ενυπάρχει το Εμείς !!!

Γι`αυτό , Αγαπημένοι μου …
Ας είμαστε Ειλικρινείς και Υπεύθυνοι με τον Εαυτό μας ,
για να γευθούμε την Θεία Ελευθερία από τα δεσμά μας !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου