Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Ο Ζωγραφός

Μέσα σε χρώματα βγαλμένα απο παλέτα
Συνδυασμοί που δεν έχεις φανταστεί
Πλάθουνε άσχημα περίεργα πορτρέτα
Που τρώνε την αλήθεια στη στιγμή

Περνάνε ώρες και φεύγουνε απο δίπλα
Με σκέψεις κάθεσαι και φτάνεις στον Θεό
Όλα μαζί φτιάχνουνε μια τρέλα
Και απαρνείσαι καθετι ωραίο




Ζωγράφε που έφτιαχνες τοπία
Ασε με εμένα να πάω πιο μπροστά
Διχώς πλέον να αλλάζω πορεία
Ξεκλειδώνω μόνος την πόρτα

Δίχως μάτια πρόσωπα χαμένα
Κοιτάνε κάπου , δεν ξέρω τι
Είναι ίδια και θυμίζουν σ'εμένα
Τις μέρες που ρωτούσε γιατί

Τοπίο που φτιαχτηκε απο γκρί
Μια απόχρωση στο μυαλό μου κολλυμένη
Δεν έχω πλέον το χρυσό μου φανάρι
Δεν φωτίζω μια πληγή ξεχασμένη

Πονάω λοιπόν και φεύγω
Θα φτάσω μακριά θα δεις
Πρόφτασε μαζί μου στο ταξίδι
Έναν ζωγράφο παρανοϊκό να βρείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου